logo
Despre
Soluții
Servicii
Produse
Discută cu un consultant ZIPPER
Despre
Cine suntem Certificări Testimoniale clienți Echipa Cariere
Social Media
Soluții
Servicii
Arhivare electronică Arhivare fizică Centru de date Mailing Distribuție Time Stamp
Produse
Collibri Registratura Mailroom Fitekin OCS Payments
Media
Noutăți Articole
Contact
Discută cu un consultant ZIPPER
menu
bsz

Cum funcționează Registratura electronică?

Cum funcționează Registratura electronică?
Registratura electronică vizează procesul de înregistrare al documentelor din cadrul unei organizații prin înregistrarea și monitorizarea în timp real a documentelor.

Fiecărui document înregistrat i se asociază un număr unic de înregistrare. Atât în cazul documentelor în format fizic, cât și în cazul celor în format electronic, se poate genera un cod de bare pe baza numărului de înregistrare, care se atașează documentului pentru o mai bună urmărire a acestuia.

Alegeți tipul de document pe care urmează să îl înregistrați și puteți asocia cuvinte-cheie la nivel de document pentru urmărire și identificare ulterioară. Aplicația pune la dispoziție o serie de criterii de căutare care vă vor ajuta să identificați facil documentul respectiv: după numărul și data de înregistrare, tipul documentului sau metadescriptori. Fiecărui document înregistrat îi puteți atașa ulterior documente adiționale. Aplicația comunică și cu alte sisteme IT de tipul ERP, CRM, ECM. Noi recomandăm asocierea registraturii cu o bibliotecă virtuală sau o arhivă electronică.

 

menu
Transformare digitală pentru performanță în lumea reală.
foo-slogan menu
Cine suntem Soluții Servicii Produse
Contact Politica de protecție a datelor Cookies Mecanismul de raportare a incalcarilor legii Politica Cookie
Abonează-te la Newsletter
© Zipper Romania. All rights reserved.