Un produs
Monitorizează și gestionează procesele de încasare și reconciliere în timp real, indiferent de canalul online utilizat de plătitor.
Cum funcționează?
- Pasul 1 Din sistemul de billing al emitentului facturii, Unifiedpost Payments preia datele facturii și generează elementul de plată (QR code pe factură, buton de plată sau link “in-mail”, buton sau link de plată în portalul de clienți al emitentului, etc.).
- Pasul 2 Accesând respectivele linkuri plătitorul este trimis pe o pagina web cu elementele de brand ale emitentului unde sunt integrate toate metodele de plată suportate local (PSD2 – transfer bancar direct, plata cu cardul, procesatori de plăți locali – ex. Revolut, etc.).
- Pasul 3 Plata se efectuează și Unifiedpost Payments primește confirmarea de la cel ce intermediază plata (banca, Revolut, etc.).
- Pasul 4 Statusul elementului de plată este actualizat imediat și această informație este trimisă în sistemul de billing al emitentului, dar și evidențiată vizual către plătitor și către emitent prin colorarea în verde a unui icon pe respectiva factură.
Încasări online?
Un singur API – Mai multe canale disponibile
Procesul de încasare poate fi asigurat prin mai multe canale
– plătitorul primește un email de unde poate iniția direct plata
Portal online
– plătitorul inițiază plata din contul său de client
Mobil
– plata se poate iniția din aplicația emitentului facturii, sau dintr-un SMS, sau o
aplicație de mesagerie text
– pe factura tipărită se poate insera un QR Code
Monitorizare și reconciliere în timp real
Monitorizarea plății în timp real este facilă și sigură prin soluția noastră
deoarece:
Trackingul statusului plății poate fi setat să fie actualizat la orice
interval de timp
Poate fi prezentat visual prin iconițe de status care pot fi implementate în
canalele online (portalul de clienți, email sau aplicații de mobile).
Pot fi actualizate și statusuri pentru plăți ce au fost efectuate în afara
platformei Unifiedpost Payments.
Statusul poate fi împins și către sistemul de Billing al emitentului.
Reconcilierea încasărilor cu facturile în sistemul de Billing/ERP se
întâmplă astfel instantaneu.
De ce să alegi soluția de plăți online Smart e-payments?
Principale beneficii:
- Perioadă mai mică de colectare / încasare (în aceeași zi lucrătoare sau 24 de ore) prin procesul PSD2
- Costuri mai mici pentru fiecare tranzacție - costuri fixe nu raportate procentual la valoare
- O singură integrare (API) pentru toate canalele de încasare
- Tracking și reconciliere facilă a încasărilor
- Posibilitatea de a trimite reminders către debitori (automatizate și inițiate de plătitor)