logo
Despre
Soluții
Servicii
Produse
Discută cu un consultant ZIPPER
Despre
Cine suntem Certificări Testimoniale clienți Echipa Cariere
Social Media
Soluții
Servicii
Arhivare electronică Arhivare fizică Centru de date Mailing Distribuție Time Stamp
Produse
Collibri Registratura Mailroom Fitekin OCS Payments
Media
Noutăți Articole
Contact
Discută cu un consultant ZIPPER
menu
bsz

Cum funcționează soluția de automatizare a documentelor?

Cum funcționează soluția de automatizare a documentelor?
Document Automation funcționează ca o poartă de intrare prin intermediul căreia se face colectarea datelor necesare analizării.

Document Automation funcționează ca o poartă de intrare prin intermediul căreia se face colectarea datelor necesare analizării indiferent de tipul sau formatul acestora și clasifică documentele, respectând anumite criterii cheie. După ce datele din documente sunt clasificate, sortate și extrase, începe etapa de validare a datelor, etapa în care se verifică corectitudinea datelor / metadatelor și intră în export către sistemele integrate din companie, pentru a eficientiza alocarea documentelor către departamentul corespunzător.

Documentele sunt procesate automat, eficientizând fluxurile de lucru din compania dumneavoastră, serviciile de relații cu clienții, dar și raporturile cu furnizorii și partenerii de afaceri. Prin intermediul aplicației puteți seta răspunsuri automate sau alerte pentru aspectele importante din fluxul de documente. Alertele setate vă semnalează orice acțiune sau dată incorectă apărută în procesul de automatizare a documentelor.

menu
Transformare digitală pentru performanță în lumea reală.
foo-slogan menu
Cine suntem Soluții Servicii Produse
Contact Politica de protecție a datelor Cookies Mecanismul de raportare a incalcarilor legii Politica Cookie
Abonează-te la Newsletter
© Zipper Romania. All rights reserved.