Cum funcționează soluția de automatizare a documentelor?

Document Automation funcționează ca o poartă de intrare prin intermediul căreia se face colectarea datelor necesare analizării.
Document Automation funcționează ca o poartă de intrare prin intermediul căreia se face colectarea datelor necesare analizării indiferent de tipul sau formatul acestora și clasifică documentele, respectând anumite criterii cheie. După ce datele din documente sunt clasificate, sortate și extrase, începe etapa de validare a datelor, etapa în care se verifică corectitudinea datelor / metadatelor și intră în export către sistemele integrate din companie, pentru a eficientiza alocarea documentelor către departamentul corespunzător.
Documentele sunt procesate automat, eficientizând fluxurile de lucru din compania dumneavoastră, serviciile de relații cu clienții, dar și raporturile cu furnizorii și partenerii de afaceri. Prin intermediul aplicației puteți seta răspunsuri automate sau alerte pentru aspectele importante din fluxul de documente. Alertele setate vă semnalează orice acțiune sau dată incorectă apărută în procesul de automatizare a documentelor.