Articole
 
                                
                                
                                    
                                        Document Automation – o poarta unică de intrare pentru documente multiple
                                    
                                    
                            
                                        Document Automation este soluția ce funcționează ca o poartă de intrare unică pentru toate tipurile de documente cu care interacționează compania dumneavoastră.
                                    
                                    
                                 
                                
                                
                                    
                                        Eficiență, cuvântul cheie în managementul contractelor
                                    
                                    
                            
                                        Ritmul alert în care se dezvoltă tehnologia determină apariția unui mod inovativ de organizare și urmărire a contractelor și altor documente conexe acestora.
                                    
                                    
                                 
                                
                                
                                    
                                        De ce recomandăm soluția de automatizare a documentelor?
                                    
                                    
                            
                                        Document Automation tratează volumele mari de documente intrate în companie ce trebuie procesate și integrate în sistemul financiar sau de achiziții al companiei.
                                    
                                    
                                 
                                
                                
                                    
                                        Ce este arhiva electronică și cum funcționează?
                                    
                                    
                            
                                        Arhiva electronică este soluția ce transpune fondul arhivistic al unei companii din format fizic în format digital și îl gestionează într-o aplicație unitară ce permite accesul rapid și eficient la informație.