Un jucător cu tradiție susține automatizarea
Dezvoltarea portofoliului de servicii și extinderea regională sunt doar două dintre obiectivele companiei Zipper România pentru următorii ani.
Jucător cu tradiție în economia românească (are o poveste care merge până în anul 1851), Zipper activează în domeniile direct mailing, produse de securitate, procesare, precum și management de date și documente, o piață care s-a reașezat după criza economică din 2008.
Compania face parte dintr-un grup de firme, cu afaceri totale de peste 700 milioane de euro, prezent în cinci țări din Europa de Est, respectiv Bulgaria, Moldova, Slovacia, Ungaria și, desigur, România.
Am asistat la formarea unor noi ierarhii în mediul de afaceri românesc. Au urcat pe scena economiei de piață companii care au reușit să depășească constrângerile inerente ultimilor ani, care s-au reinventat și s-au adaptat din mers cerințelor consumatorilor.
“Zipper oferă astăzi soluții și servicii adaptate cerințelor unei piețe în permanentă schimbare. Cum reușim? Cultivând constant un trend de creștere al rezultatelor, susținute cu muncă, implicare și devotament. Sunt aspecte care ne caracterizează și pe care le avem în cultura organizației noastre”
spune astăzi Doru Vijiianu, directorul general al Zipper România.
În acest nou context, evoluția cifrei de afaceri a fost mai mult decât satisfăcătoare: în doar doi ani, din 2014 până în 2016, a crescut cu 29%, de la 17,5 milioane de euro la 22,5 milioane de euro, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanțelor.
Zipper Works, un concept integrator
În altă ordine de idei, compania a dezvoltat un concept numit strategic ”Zipper Works”, care ilustrează modul cum soluțiile și serviciile oferite servesc nevoilor partenerilor săi. Practic, sunt trei pași principali: INTO, INSIDE și OUT, fiecare desfășurându-se printr-o succesiune de etape. Așadar, INTO constă din înregistrarea, conversia/procesarea și gestionarea intrărilor de date și documente într-o companie, INSIDE se referă la generarea, conversia/procesarea, managementul și stocarea datelor și documentelor în interiorul companiei, în timp ce OUT are în vedere generarea, procesarea/conversia și comunicarea/distribuția ieșirilor de documente din companie.
“Am dezvoltat un concept integrator 360 grade, Zipper Works, care răspunde prin soluții și servicii obiectivelor de eficientizare ale clienților noștri. Inovație înseamnă stare de spirit, înseamnă să vrei în permanență să găsești cele mai bune și mai ingenioase idei și soluții”
explică Vijiianu.
Pe scurt, Zipper optimizează fluxuri de date și documente prin intermediul acestui concept Zipper Works, care înglobează cinci linii de business, menite să susțină misiunea în parteneriatele companiei.
”Soluțiile noastre asigură suport solid pentru reducerea costurilor și a timpului de procesare a fluxurilor de date și documente. Ne referim aici la Zipper Flow, Zipper Docs, Zipper Archive, Zipper Secure și Zipper Direct, care împreună oferă clienților 14 soluții și servicii”
adaugă Vijiianu.
De exemplu, Zipper Flow reprezintă un pachet de soluții de procesare automată a datelor și documentelor recepționate în cadrul unei companii, în timp ce Zipper Docs conține soluții de înregistrare și management al documentelor. Totodată, Zipper Archive oferă soluții de arhivare fizică și arhivare electronică, iar Zipper Secure soluții de automatizare a proceselor antifrauda și de securizare a documentelor. Nu în ultimul rând, Zipper Direct înseamnă procesarea și distribuirea corespondenței.
“Suntem orientați în permanență spre oferirea calității și asigurarea securității la nivel tehnologic, ecologic și de personal, de protecție fizică și informațională. Sunt aspecte garantate de întreaga organizație și de certificările ce le deținem”
mai spune Doru Vijiianu.
Potrivit datelor companiei, în ultimii ani, eforturile s-au îndreptat către calitatea serviciilor și soluțiilor din portofoliu și către securitatea datelor, obținând certificări naționale și internaționale, securitate garantată prin ISO (ISO 9001:2008; ISO 14001:2005; ISO OHSAS 18001:2008; ISO 20000-1:2005; ISO 27001:2006; ISO 15416, Level 2. În prezent, soluțiile și serviciile companiei sunt folosite atât de instituții publice, cât și private din România.
“Misiunea Zipper este de a optimiza și consolida fluxuri de date și documente”
conchide directorul general al Zipper România.
Istoria Zipper merge până la mijlocul secolului al XIX-lea, mai exact în anul 1851, când la Timișoara, pe atunci capitală de provincie austriacă, se înființa Filiala Tipografiei de Stat din Viena. Practic, aceasta este predecesoarea grupului de firme, din care face parte Zipper.
Și încă un amănunt, în 1851, „Elias Howe, inventatorul mașinii de cusut, primea brevetul de invenție pentru fermoar”. Adică “zipper”, în engleză, limba universală a mediului de afaceri internațional. Metaforic, logo-ul Zipper simbolizează valorile pe care se bazează întreagă filosofie de business a companiei – atât apropierea față de oameni și nevoile lor, cât și siguranța pe care le-o garantează.
Sursa articol Capital.ro