Vânzări mai mari prin marketing transpromoțional Zipper
Elaborarea strategiilor eficiente de marketing este o provocare din ce în ce mai mare în zilele noastre, când atragerea unui client și oferirea unui produs potrivit acestuia se face cu investiții semnificative.
Preocupările companiilor într-o piață dinamică și competitivă se concentrează, în egală măsură, pe sporirea vânzărilor și pe reducerea costurilor.
Există soluția perfectă pentru astfel de situații? Da. Livrare mesajelor dedicate și personalizate către publicul țintă prin comunicare unu la unu.
Serviciul de marketing transpromoțional oferă oportunități de creștere a vânzărilor proprii, de reducere a costurilor promovării produselor noi sau economii substanțiale prin asocierea cu alte companii partenere în susținerea costurilor, toate utilizând un canal de comunicare existent.
Zipper vine în întâmpinarea acestor tendințe și nevoi oferind partenerilor săi din domeniile financiar-bancar, utilități, telecomunicații și nu numai, posibilitatea valorificării eficiente a datelor și informațiilor deținute prin regândirea planurilor de comunicare cu clienții din portofoliu.
Serviciul de corespondență integrată oferit de Zipper permite gestionarea întregului flux de comunicare de la pregătirea și aranjarea bazei de date, producția materialelor suport necesare (hârtie, plicuri, etc), personalizarea cu mesaje promoționale, livrarea corespondenței către destinatari, până la procesarea retururilor, și actualizarea bazelor de date.
Ce înseamnă corespondența tranzacțională?
Serviciul “transpromo” derivă din termenii „tranzacție” și „promovare” și se referă la imprimarea mesajelor publicitare pe documente precum facturi, extrase de cont sau informări ce se trimit cu frecvență ridicată către clienții existenți.
Ritmul alert de fiecare zi, accesibilitatea și adaptabilitatea ofertelor la specificul consumatorului, fac din printul tranzacțional un canal de promovare actual și eficient.
Corespondența transpromo înseamnă mesaje adaptate la preferințele individuale ale clienților, facilitând trimiterea de mesaje diferite de la client la client, în funcție de criteriile selectate de expeditor, cum ar fi vârsta, sexul, localitatea, produsul sau abonamentul, etc.
Avantajul acestei abordări se vede în cifre, conversia în vânzări fiind vizibil mai mare comparativ cu o campanie de publicitate cu mesaj generic, organizată pe o bază de clienți filtrată în prealabil.
Beneficiile serviciului Transpromo
Spre deosebire de flyerele expediate separat, mesajele dintr-un document tranzacțional rețin atenția pentru mai mult timp, iar clienții devin mult mai receptivi la conținutul facturilor primite și citite.
În cazul documentelor fiscale, culorile au un rol important în reamintirea mesajului, în înțelegerea conținutului acestora și în identificarea brandului. Astfel, facturile sau extrasele de cont personalizate color cu date variabile fac comunicarea mult mai eficientă și mai accesibilă.
Studiile au demonstrat că:
facturile sunt deschise imediat în proporție de 83%, citite cu atenție de cca 65% dintre destinatari și păstrate în arhivele personale de 72% dintre aceștia, mesajele tranzacționale sunt citite în proporție de 90% față de 10% pentru cele din online și presa scrisă, rata de conversie în vânzări prin campaniile de marketing de tip transpromo este cu 50% mai mare față de campaniile online sau cele din presa scrisă
Putem spune că serviciul Transpromo oferit de Zipper transformă cu succes un generator de costuri într-o sursă de venit, prin utilizarea eficientă, în scop promoțional, a spațiului liber din facturile trimise către clienți.
Despre Zipper
Parte dintr-un grup de firme cu prezență în 5 țări din Sud-Estul Europei. Cu două centre de procesare în România, la Cluj-Napoca și București și unul în Moldova, la Chișinău, Zipper acoperă nevoia de automatizare a companiilor din regiune, oferind soluții și servicii de procesare a datelor și a documentelor care sunt recepționate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.
De asemenea, Zipper susține companiile prin automatizarea procesării corespondenței, arhivarea datelor și a documentelor fizice și electronice, oferind clienților soluții adaptate nevoilor și specificațiilor fiecăruia.
Pentru informații detaliate vă invităm să accesați site-ul ezipper.ro.