Zipper lansează o nouă soluție cu aplicabilitate în domeniul bancar
Zipper lansează soluția Collateral Data Assembling, dedicată instituțiilor financiare, venind în întâmpinarea nevoilor băncilor de a avea baze de date actualizate, într-un timp scurt și la un înalt grad de acuratețe.
Aplicabilitatea soluției CDA (Administrarea și Consolidarea datelor și documentelor colaterale)
Actualizarea permanentă a informațiilor din bazele de date ale băncilor este atât o cerință legislativă, cât și o necesitate generată de nevoia unei vederi de ansamblu asupra portofoliului de dosare de credit.
Resursa umană și infrastructură dedicată alocată de instituțiile bancare este una importantă.
Soluția Collateral Data Assembling oferită de Zipper vine să susțină și să faciliteze eforturile băncilor pe acest segment, oferind procese automatizate, expertiză și calitate garantată în definitivarea acestor operațiuni.
CDA are ca scop crearea unei structuri de date în format electronic, multidimensionale, corecte și complete bazate pe informațiile conținute de contractele de credit și de documele colaterale acestora, aflate în arhiva fizică a băncilor.
Dar cum funcționează CDA?
Platforma care stă la baza aplicației CDA, automatizarea documentelor, este un sistem complex bazat pe captură de imagini, colectare și validare automată a datelor din documentele colaterale și creare de legături între acestea la nivel de dosar. Există posibilitatea de corelare cu date deja existente, obținute din sistemul informatic al băncii.
Soluția CDA procesează documente convertite în format electronic, bazându-se pe logica dosarului, setată în procesul de analiză. Documentele scanate sunt transmise către procese automate de OCR (Optical Character Recognition) și extragere metadate relevante pe anumite tipuri de documente. Datele extrase la nivel de dosar sunt validate și exportate într-o structură multidimensională către sistemele băncii.
Deși pare la prima vedere un flux de arhivare electronică, CDA este în fapt un proces complex, cu funcționalități, care permit crearea unor structuri de date la nivel de dosare și tratarea diferitelor tipuri de excepții (dosar incomplet, metadata care nu respectă regulile setate, etc). Toate aceste funcționalități sunt oferite într-o soluție stabilă dedicată instituțiilor bancare, pe o rețea internă securizată și auditată, oferind o scalabilitate mare la nivel de documente procesate și utilizatori.
Soluția CDA facilitează automatizarea contractelor de credit, respectând toate regulile de securitate, crescând eficiența întregului flux de documente și diminuând foarte mult timpul de lucru.
Zipper dispune de o echipă dedicată cu expertiză în analiză și implementarea soluției, adaptabilă la cerințele clientului.
Despre Zipper
Zipper face parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei. Cu două centre de procesare în România şi unul în Moldova, la Chişinău. Acoperă nevoile companiilor de a-şi optimiza şi consolida fluxurile de date şi documente, oferind soluţii şi servicii de procesare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.
Soluţiile asigură suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de procesare a fluxurilor de date şi documente prin cinci linii de business Zipper Flow, Zipper Docs, Zipper Archive, Zipper Secure şi Zipper Direct, care împreună oferă clienţilor 14 soluţii şi servicii.
Pentru mai multe informații, vă invităm să accesați site-ul ezipper.ro