Articole

Tratarea erorilor identificate în facturi
Tratarea erorilor identificate în facturi
Prin sistemul de facturare și transmitere electronică a facturilor, procesul de corelare al informațiilor este complet automatizat.
Verificare automată a informațiilor din factură
Verificare automată a informațiilor din factură
Pe măsură ce sosesc facturi de la furnizori, modulul le validează cu informațiile acestuia ce se gasesc în câmpurile obligatorii din punct de vedere fiscal și le setează status-ul validării.
Conversie din format fizic în format digital
Conversie din format fizic în format digital
Documentele în format fizic sunt convertite în format digital prin scanare, indexare și clasificare, după criterii pre-stabilite, care asigură o căutare ulterioara facilă și o identificare imediată de către utilizatori.
Validare manuală a datelor din factură
Validare manuală a datelor din factură
Validarea manuală a datelor din facturi reprezintă confruntarea de către un operator a informațiilor dintr-o factură pe suport hârtie, cu informațiile din sistemul contabil, din comanda de achiziție și din nota de recepție.